marți, 23 decembrie 2008

N-ai carte,...ai parte

Cat de mult le iubesc... pe ele, pe vedetele noastre. Nu le mai blamati domnilor, ca au si ele ceva de spus. Si ce daca au ajuns peste noapte vedete? Si ce daca sunt vedete doar datorita fustitelor invizibile, sanilor umflati, bunicilor care le intretin sau mai stiu eu pentru care motiv?! Au si ele, vedetele noastre ceva de spus! Nu ma credeti? Hm... cititi cu atentie si-mi veti da dreptate.
Tanara cantareatza in curs de afirmare, Bianca Rus,
invitata la un moment dat in emisiunea "Fitze de vacanta" prezentata de Doru Iuga (OTV), afirma ca vocea pe care o are se datoreaza vocalizelor blowjob (blowjob=sex oral,trad. din lb. engleza) pe care le face, alaturi de profesoara ei, de trei ori pe zi. Asadar dragi elevi ai scolilor de muzica, sectia canto, luati aminte si invatati din experienta altora!!!
Andreea Banica, insa, recunoastea acum ceva timp ca nu a folosit niciodata blowjob-ul: “... n-am folosit niciodata. Deocamdata sunt tanara, nu am nevoie. Poate pe la 30-35 de ani..." Ei, lasa fato, ca tu faci fatza doar cu oua crude ingerate pe stomacul gol...de trei ori pe zi si de cateva ori pe noapte.
O singura curiozitate am...sotul, ce spune sotul?

Tot de la vedete invatam cum se face acordul intre subiect si predicat:
Andreea Raicu: "...numerele care apare chiar in acest moment pe ecranele televizoarelor dumneavoastra..."; incurajand un concurent cu emotii: "Ei, hai ca nu tremuri chiar atat de tare si sunt convinsa ca pana ajungi pe scena iti mai trece din ele. “


Nicoleta Luciu: " e bine ca e multi cei care ma invita sa prestez pentru ei, adica... sa cant"

Concluzia: ce e sub cincizeci este cu este.
"Domnul" Vanghelie vine in ajutorul celor care au lipsit la orele de gramatica din scoala generala si ii invata cum se conjuga verbul "a fi", precum si pluralul substantivului almanah ("“Sa se duca dracu sa citeasca cateva almanahe"), sau singular, ma rog, in limba spaniola...:"Îmi cer scuze faţă de tot partidul, faţă de opinia publică care am greşit şi am spus după două nopţi de nesomn almanahe, dar am vrut să ma refer în spaniolă".
Aflam de asemena ca speech-urile cu balbe sunt la moda.
Elena Basescu: "“Dragi colegi, doresc ca noi sa devenim un rezervor de resurse... si... doresc ca noi sa devenim un rezervor de resurse...(dand impresia falsa ca vrea sa mearga mai departe). Depolitizarea acestui...( inghite in sec)... depoli... depolitizarea acestui sistem sensibil... (inghite in sec a doua oara)... depolitizarea acestui domeniu sensibil reprezinta un nou inceput pentru invatamant”.
Lectiile de matematica sustinute de fosta olimpica, actuala vedeta autohtona Simona Sensual sunt deja celebre. Preocupata inca de la o varsta frageda de cifre si teoreme, vedeta de cartier a reusit sa demonstreze ca de fapt valoarea lui pi este 1,41.
In general, nu sunt geloasa; dar pe ele, pe vedetele noastre, nu ma pot abtine sa nu le invidiez... fac ce fac si tot in picioare cad!

Niciun comentariu: