duminică, 25 ianuarie 2009

Criza loveste in notari!

Recesiunea "taie" cozile de la birourile notarilor publici! La inceputul anului trecut, citeam un articol in presa locala care avea ca titlu "Notarii castiga un apartament lunar!". Ieri, la stiri, un domn notar din Constanta se plangea ca, de la sfarsitul lunii noiembrie pana in prezent, nici o persoana nu i-a calcat pragul! Tranzactiile imobiliare reprezentau principala sursa de venit a cabinetelor notariale. Odata cu criza, acestea sunt extrem de rare. “M-am gandit chiar sa inchid cabinetul. Am foarte putini clienti. Inainte aveam peste 50 de clienti pe zi, acum abia daca 10-12 mai trec pragul”, spune un notar care activeaza in zona Piata Romana.
Nu mare mi-ar fi mirarea daca pe geamurile cabinetelor notariale as vedea lipite afise cu "SALES"!

6 comentarii:

Anonim spunea...

criza am vrut, criza avem...deci...inchideti pravaliile :D

Anonim spunea...

intr-un fel este buna si "criza" asta, poate asa mai scad preturile la locuinte si poate mai nou cu fluctuatia asta mare a valutei poate n-o sa mai importam de toate si o sa recurga la produsele fabricate/cultivate la noi in tara

DEDDAR spunea...

Sper si eu sa revenim cu picioarele pe pamant, sa nu mai afisam cu grandomanie masina de 160CP luata in leasing pe 10 ani, ceasul Hermes din Vitan etc...

DEDDAR spunea...

Sper si eu sa revenim cu picioarele pe pamant, sa nu mai afisam cu grandomanie masina de 160CP luata in leasing pe 10 ani, ceasul Hermes din Vitan etc...

Anonim spunea...

160cp au doar cei mai amarati, acum se poarta de la 200 in sus...a5,a8,lamborghini :D

cgc spunea...

e criza pe draq...e doar manipulare...daca era criza intr-adevara scadeau preturile grav....singurul loc unde criza a lovit romania in domeniul imobiliar si asta din vina lor ca au crescut preturile intr-una....in rest nu exista criza...am exemple clare