marți, 13 ianuarie 2009

Din categoria vedete de mahala- Marinela Nitu

Pe langa faptul ca s-a tunat imbinand stilul damelor de companie a ortacilor din Valea Jiului cu stilul mumiilor din piramidele egiptene, aceasta Cleopatra din Carpati, nimeni alta decat Marineeelaaaa Niiituuuu, vine la Happy Hour sa ingrozeasca masele cu vocea-i de privighetoare in tranzitie. Afisand un aer de superioritate vedetistica, urca pe scena, isi tzuguie colagenul din buze si incepe a canta:


Se pare ca nici playbackul nu-i iese. Lasa mai Marinela, nu-i bai, ca in Romanica la noi multi vad, putini pricep!

13 comentarii:

Anonim spunea...

Nu pot sa credd.....nici playback incredibil... si de unde si pana unde e mare cantareata si asta???!!! Il prefer pe Florin Salam decat pe asta! Cred ca daca se chnuia un pic cred ca ii explodau buzele. Hai ca am ras pe ziua de azi :))))

DEDDAR spunea...

Din america pana in Romania este vedeta!!! Se pare ca prin America a facut asta furori...cu toate ca ma indoiesc!

Anonim spunea...

Pai e vreun colt in lumea asta unde sa nu fie vreun roman? Si ce furori a facut, imi inchipui...ori sunt aia la fel de retardati ca ea daca le place ori suntem noi prea nebuni ca nu vedem un lucru "bun".

DEDDAR spunea...

Varianta b ;)

Anonim spunea...

:)))))))))))))))))))))))) cand vreodata? :D noi suntem mai incapatzanatzi asa ca natie.

DEDDAR spunea...

Glumeam si eu :)
Tot stau si ma intreb cum o arata nemachiata! Nu de alta, dar imi plac filmele horror. Cred ca spre domeniul asta s-ar putea orienta muza

Anonim spunea...

Daaaa, si mie imi plac filmele horror la nebunie dar daca vrei sa vezi "film horror" poti cauta pe net sa vezi aproape ORICE vedeta nemachiata :D O sa fi total surprinsa crede-ma :) ex: Raluca Arvat (stiri sport protv), Anda Adam, Andreea Marin si alte multe personalitati dastea. Oricum, cred ca Marinela Nitzu ar arata ca un travestit...parerea mea sincera.

Anonim spunea...

ce stoarfa e asta domne.. penala!
Are buze de intrare si voce de terminat si inghitit :)

Anonim spunea...

Am vazut-o si eu. Ce aratanie...zici ca e michael jackson in momentele sale critice(asemanarea e doar fizica evident) si cat de proasta e, atat de proasta incat o face pe timida ca sa nu raspunda la intrebari. Am ras 10 min incontinuu...

cgc spunea...

super femeie...frumoasaaaaaa domnuleeeee.....nu e:)))))))))) ce panarama naspeta...: :)) ce voce senzuoasa :)))) ce buze :)))) saraca blonda aia din trupa statea cu mana la ureche ....eu dupa juma de film am oprit ca nu mai puteam :)))) vb ta asta e romanica.....multi vad putin cunosc....:)))))))

DEDDAR spunea...

Mie mi se pare ca seamana cu mine in pozade la avatar ;)

Anonim spunea...

ce vorbesti...este mai frumoasa poza de la avatar :))

Anonim spunea...

Multumesc, multumesc...