joi, 8 ianuarie 2009

Imi vine sa-mi smulg parul din cap!!!

Despre manele s-a tot vorbit, s-a scris, s-a injurat etc. Unii sunt pro, altii contra. Parerea mea este ca sunt cateva manele (prea putine) ascultabile pe la chefuri sau nunti, dimineata, cand tot omul chefliu are chef de dat din buric (sa nu spun din cur). Dar cele mai multe manele...ma lasa cu gura cascata de uimire. Nu imi dau seama cum e posibil sa existe oameni atat de ... nu stiu cum sa-i numesc, caci "prosti" nu ii caracterizeaza foarte bine, care sa cante, sa produca, sa regizeze, sa filmeze aceasta maneaua JEEP JEEP si videoclipul aferent : http://www.youtube.com/watch?v=b-SU3I1TPRc&feature=related

Am ramas fara cuvinte....

3 comentarii:

Anonim spunea...

Adresa data de tine nu mai este valabila, defapt videoclipul. Si eu am auzit si inca mai aud oameni care zic ca ei urasc manele si ca nu ar asculta niciodata asa ceva dar cand se duc la chefuri sunt primii care danseaza, normal e chef, trebuie sa te distrezi dar cel mai prostesc este sa spui ca nu suferi oamenii care asculta...pai de ce? Nu poti sa spui ca ala daca asculta manele e prost, poate e mai destept decat tine de 10 ori dar ii plac manelele. Intr-adevar, sunt niste manele de iti vine sa ii impusti pe cei care canta dar sunt si manele frumoase, care merita ascultate. Eu nu sunt contra manelelor, ascult manele care pot fi ascultate si mi se par melodii frumoase. Eu urasc rock-ul hard, Marilyn Manson etc dar nu pot spune ca urasc omul care il asculta (bineinteles nu imi place omul care umbla vara in bocanci, cu parul nespalat de 2 saptamani, si sa puta a transpiratie). Fiecare asculta ce ii place dar nu poti face caracterizarea unui om dupa muzica pe care o asculta, in nici un caz.

DEDDAR spunea...

Nu am spus ca cei care asculta sunt prosti. Ba chiar am mentionat ca sunt cateva manele ascultabile pe la chefuri. Eu una nu pot asculta manele in casa. Asta nu inseamna ca toti trebuie sa fie ca mine. Insa exista manele si videoclipuri penale; iar eu nu mi-as putea da semnatura pentru nici una din etapele crearii unei astfel de manea(text, scenariu si regie videoclip). O sa alcatuiesc un top al celor mai penibile manele cu videoclip.

Anonim spunea...

Ai zis bine :) Astept topuuu' :)))