luni, 12 ianuarie 2009

Panica printre casnice!!!

Stand eu la birou, in dimineata asta, cu o cafeluta in fata si cu privirea concentrata in fumul tigarii, apare mama, dornica sa imi dea stirea bomba. I se citea supararea pe fata. Dupa un schimb de saru'mana - sa cresti mare, dupa pupatul de rigoare, imi spune ca MAGDA CIUMAC a disparut!!! "Saraca fata! Pai mama, daca se pune cu aia! E ca si cand tu te-ai pune cu Ceaunaru din Bora. Era simpatica, mama! Da' eu am zis: fata asta nu are zile multe ca se ia de toti astia smecheri la OTV". "Da' sa sti ca aseara a venit si Tolea cu un tomberon la OTV! Si l-a luat pe Diaconescu in brate sa il bage in pubela! Saracu' ce se zbatea...se facuse mai straveziu decat este!!! Cum o putea mama sa faca Tolea asta tot ce-i trece prin cap fara sa-i faca nimeni nimic?" Deci, foarte indignata, suparata, dezamagita si-a inceput mama ziua de azi.
Imi imaginez ce panica s-a instalat in sufletele casnicelor devoratoare de OTV!
Eu am inceput sa rad isteric, nu ma puteam controla. Deci a disparut Magda, VEDETA, DESTEAPTA, MODERATOAREA etc!!! Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Duca-se! Incep sa dispara vedetele OTViste! Si daca nu dispar, la gunoi cu ele! Asa asa. Bravo, Tolea! Si eu as alerga cu tomberonul dupa vedetele astea autohtone, sa le arat unde le este locul. Sa inceapa TOMBERONIADA!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Daaaa, in sfarsittt am scapat de ea!!! Exista un Dumnezeu!!! Nu o mai vad si nu mai aud nimic de ea pe la tv! SENZATIONAL :))

Anonim spunea...

A aparut Magda... :(( sincer preferam sa apara Elodia dar... :((((((((

DEDDAR spunea...

Nu stiam ca a aparut... cah!!!

Anonim spunea...

Suntem dependenti de circ si scandal, ne place desi nu recunoastem.

cgc spunea...

da si eu preferam sa apara elodia decat magda :))))))))